środa, 6 grudnia 2017

ADDICTED TO GREY 797 and SILVER SHADOW 793 ChiodoPro

Czas na kolejne hybrydy ChiodoPro z kolekcji Black&White Style by Edyta Górniak. Znowu szaaaaro :)))


Po raz kolejny sięgnęłam po jasną szarość Addicted to Grey. jest naprawdę piękna i będę Was nią męczyć, aż do znudzenia ;)  By nieco urozmaicić manicure, dodałam błyszczący akcent przy pomocy hybrydy Silver Shadow, z tej samej kolekcji. Subtelnie ale nie nudno, prawda? 


Hybrydy ChiodoPro z kolekcji Black&White Style znajdziecie TUTAJ

Widzieliście w necie tę kolekcję? jakie kolory szczególnie wpadły Wam w oko?

Pozdrawiam, Aga

18 komentarzy:

  1. To zdobienie jest przecudowne. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz kolejny proszę abyś nie umieszczała linków w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przefanstastyczne zdobienie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne pazurki, też bardzo lubię kolor szary :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Twoje subtelne zdobienia :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko, to zdobienie jest przepiękne, zaszaleję na Święta i poproszę moją manikiurzystkę o coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezwykle miło że Cię zainspirowałam Doroto :)

      Usuń
  8. Absolutnie perfekcyjne. Nie przepadam za Chiodo pro, po kilku dniach mi odpryskuje :/ Semilac czy NeoNail są lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, mi lakier z ostatniej kolekcji też jakoś szybko zaczął odpryskiwać :/

      Usuń
  9. Na Sylwka sobie machnę takie pazurki <3

    OdpowiedzUsuń

Nie zostawiaj komentarzy w stylu "zapraszam do mnie", linków do bloga etc. Mój blog to nie miejsce na czyjąś reklamę.
Dziękuję :)